Welcome to the land of love

2011 m. sausio 9 d., sekmadienis



Keltuvas nusileido
Idiotai liko.
Keturi vėjai laksto,
Maironio neliko.



Tau arba man

Užteks banalybių,
Pradėsiu kalbėti
Meilė - gerai,
Jei moki mylėti.
Nebrisk į šį mėšlą,
Jei vaikas esi,
Pavirsi rožyte, meška
Ar saulyte.
Vestuvių nebus,
Atvirai sakau.

O paūgėjęs
Ir perskaitęs Škėmą
Nustosi mylėti.
Nebent patikėsi
Altorių šešėly
Ir pats įminsi Salomėją.
Bet meilė - gerai,
Esi idiotas,
Jei to nematai.


Žinot, viskas ateina tada kai tau temperatūra pakyla gerokai virš trisdešimt aštuonių ir tu išgeri vaistų. O šiaip, mano galva, Škėma ten net netinka, bet rimuojas. Tikriausiai.
Turiu dar du. O gal tris.
Ir dar vis nepamenu to žodžio.
Tiesa. Nemoku nupiešti barzdos.
Gal pasiimti kietesnį pieštuką? Ne...
Kada nors piešiu su B8!

3 komentarai:

Augustė rašė...

Aš apžavėta! kokius vaistus geri? aš ir taip noriu :D

Sky rašė...

Oh god, as nuosirdziai suzaveta! labai lengvai skaitosi ir man patinka tavo kontekstai.
Ir jis toks zavus.

Karolina. rašė...

Tada vartojau Nimesil'į ;D
Lietuvių pamokos, kažką davė!