Welcome to the land of love

2011 m. sausio 17 d., pirmadienis

Dėl ko aš čia... Tiesa! Turiu ,,Altorių šešėly" savo lentynoje! Dėkokim didelėms baltų lankų nuolaidom! Ir reklamai, žinoma. Kaip mamai aiškinau, tapau reklamos auka. Nematyčiau - nereikėtų.
Dabar lentyna lauks Granausko! Ir dar trupučio Ivanauskaitės. Ir šiaip. Šio bei to. Ko nors lietuviško. O gal ką iš rusų?
Ir žinoma, lentyna dar svajoja apie Dorianą.
Išalkau.
Išimsim pasakas ir sudėsim į seną dėžę, ant kurios puikuosis užrašas - vaikystė.
Juk reik, kažkur į talpinti ,,Altorių šešėlį".
Ne. Haris Poteris iš lentynos dar nesitrauks. Dar jam reikia ten pabūti.
Išalkau.

Šiandien ant recepto vaistams buvo užrašas. Pabraukti : suaugęs, vaikas. Daktarė pabraukė suaugęs. O taip... aš niekada su tuo nesusitaikysiu. Kaip ten sakoma, niekada nesakyk, niekada?

2 komentarai:

Sixteen rašė...

Tokia artima pabaiga. Kai pagalvoju, kad 18mečiai laikomi vyrais ir moterim ir eina balsuoti ir perka vyną (ta prasme, legaliai, cha), oi... Plius, pamenu, kaip prieš kokius aštuonerius metus žaisdavom "namais" ir kartą mano sesė sakė, kad jai atseit bus dvidešimt, o man ir draugei atseit buvo po šešiolika ir buvo taip "Woah, tu sena!" :))

Karolina. rašė...

Kiti jau vaikus gimdo (nee vaikų aš gimdyt dar nenoriu, tik konstatuoju faktą). O aš sėdžiu ant rožinio debesies su rožiniais, akiniais ir vis galvoju, koks nuostabus pasaulis, nors iš tikrųjų toks jis nėra ir su tais metais, kurie rodo, kad tu jau suaugęs, tą pripažįsti, bet esi dar toks vaikiškai naivus.