Welcome to the land of love

2010 m. lapkričio 9 d., antradienis

Jei jis pakviestų mane į pasimatymą, galėčiau praleisti visą mėnesį piešimo. Tik tikriausiai jis nelabai žino, kad egzistuoju. Jei tik jį matyčiau bent du kart į savaitę, tai tikrai taptų mano nauja simpatija. Nes užtenka ir karto į du mėnesiu, kad neišliptų iš galvos! Tikiuosi, jis toks pats protingas, kaip ir gražus, nes kitaip nusivilčiau pasauliu.
Jo garbanas, kad ir kaip jų nemėgstu piešt, tikrai pieščiau, jei tik jis būtų su manim tas devynias valandas.
O šiaip naktiniai pranešimai visada padaro gėdą mano blogui.
Turiu kelis planus su senas simpatija. Tik gaila, kad jis tų planų nežino ^^. Netikėta!
Einu toliau kankintis su savo nemiga ir kur naujus planus senom simpatijom ir svajot apie naujas simpatijas.
Absurdas.
Bet tokia jau aš.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

priremk ji prie sienos, o ne lauk kada pastebes, nes tai dar taps amzinybe ir nieko nebus. Siulyk susitikti..surask bendra kalba..susiimk..pagaliau suzinosi ar verta kankintis del jo ar ne

Sky rašė...

Nežinau nežinau... Kas jis? Kalbėjai su juo?
Sakyk kad labai gražiai piešia ir nori aptarti jo techniką :D

Karolina. rašė...

Skaidre, aš per daug savo simpatijų nekeičiu. Žinai tu jį. Skulptorius :D