Welcome to the land of love

2010 m. spalio 27 d., trečiadienis

Turėjo būt Augustės, bet į jį nuosavybės teises reiškia sesė ir mama. Šeimininkas priklausys nuo šokolado kiekio mano kišenėje.


Pavadinimas bus tada, kai sugalvosiu.



6 komentarai:

Augustė rašė...

koks jis pasakiškas. Aš nežinojau kokio būtent aveikslo noriu, bet dabar supratau kad BŪTEN tokio :D ir kaip jis nuostabiai derėtų prie mano sienos, kur nors netoli tos žirafos :D
O jei... pažadėčiau visus 2010 ir 2011 metus kas mėnesį sąžiningai tavo kišenę papildyti šokoladu? :D

Karolina. rašė...

Nežinau... nežinau, kaip čia bus. :D

Sky rašė...

Caroluk!!!!!
Būk žmogus, parduok man paveikslą. Ne šitą. Kitą.
Dieve kaip aš norėčiau! Mano kambarys visiškai besielis. Ir jei ant jo sienos kabėtų paveikslas... O jei dar TAVO nutapytas... Būtų daugiau nei tobula

Karolina. rašė...

Ne, neparduosiu. Dovanosiu. Tik sugalvok temą, kaip Gustė, bus lengviau. :D

Sky rašė...

Parduok! :D
Bus profesionaliau. Juk sakiau, visą gyvenimą svajojau būti pirmas žmogus nusipirkęs tavo paveikslą...
Noriu pastelinių spalvų (rožinės, kreminės, purpurinės, gal juodos) jeigu galima. Tavo stiliaus tematikos. Ko nors, kad primintų šeimą. Pvz, nutapyk meilę :D
Jap, labiausiai norėčiau paveikslo pavadinimu meilė. Bet nebūtinai tarp vyro ir moters... Nors gali būti ir tokia... :D

Karolina. rašė...

Am. Spalvų nepažadu tokių, kaip tu užsiprašiai.. sunkokai man su pasteleinėm spalvom. :D
Meilė! meilę visada prašom! :D
O dėl dovanojimų/pirkimų susitarsim :D