Welcome to the land of love

2011 m. birželio 28 d., antradienis

Jau tikriausia kartojuosi, bet... Aš moku piešti!


Ir.... Aš moku tapyti!

Ir aš tikrai tikrai tikrai tikrai šiemet įstosiu į Tapybą!

O taip.. manęs laukia stojamieji. Vėl... Jėėė... Ryt kraunuose pieštukus, teptukus, dažus ir keliauju Vilniun. Ketvirtadienį, penktadienį linksminsiuos svajonės link!

O čia... Studija namų sąlygom, ko neprivalgei, tą išlaižysi.


Ar dar kartelį... Aš moku piešti. Aš moku piešti.
Dar taip toliau ir aš tuo patikėsiu arba tai visiškai praras prasmę.
Bet jūs įsivaizduokit... Jei aš įstosiu... Po keturių metų. Bus jėga. Galėsiu nupiešti ne tik sušiktą vazoną.

3 komentarai:

Do rašė...

Yea, ir aš Vilniuj būsiu ketvirtadienį, penktadienį. Tik ne į tapybą stosiu. Cheers. Sėkmės. :)

Karolina. rašė...

Sėkmės ir tau! :)

Aurimas Nov. rašė...

Gero kelio svajonių link. :)