Welcome to the land of love

2011 m. vasario 3 d., ketvirtadienis

Tapymas iki pirmos nakties. Va toks ir bus mano gyvenimas.Iš kur tas optimizmas.

,,Meilės trikampis"
Drobė, akrilas, 40x30.
Ir žinot, kas blogiausia. Aš niekada nieko nebaigiu. Tingiu, nemoku. Ir šis liks nebaigtas, kaip ir visi kiti.

Taip taip... kas pamena, kažkada tokį patį piešiau tušinuku. Tiesiog sugalvojau, jog spalvotas atrodys geriau.



5 komentarai:

Ilana rašė...

"Va toks ir bus mano gyvenimas"... turėjai omenyje, kad visą gyvenimą tapysi iki 1h nakties ar, kad busi vienu iš tų, paveikslo, personažų?

Karolina. rašė...

Tapyčiau naktimis. Nes tada geriausias įkvėpimas aplanko.

Morena rašė...

pritariu, kad nakcia geriausi ikvepimai ateina :>>

Sky rašė...

Oh, atsimenu 'meilės trikampį'!
Atrodo profesionaliai. Aš tavim taip didžiuojuosi!

Karolina. rašė...

Na... iš kurios pusės pažiūrėsi į profesionalumą. :)
Man malonu, kad ta kuri matė mano tobulėjimo eigą, manimi didžiuojas :D