Welcome to the land of love

2010 m. spalio 8 d., penktadienis

Kartais mąstau, kad neverta mąstyti, nes tavo mąstymų niekas neišgirs, be to tavo mąstymai iš tikrųjų niekam ir nerūpi. Tad kodėl mąstau ir pati nežinau. Sėdžiu kartais tamsoj lovos kampe apsikabinus pagalvę, tam kad nesijausčiau tokia vieniša ir mąstau. Mąstau. Išduočiau ką mąstau, bet nei jums rūpi, nei jūs norit sužinot. Nes jūs turite savo mąstymus ir mąstote savaip, tad ir ką aš ir kaip bemąstyčiau jums, bus švelniai tariant - nusispjaut, nes manote, kad jūsų mąstymai geresni nei mano. O gal jūsų mąstymai ir geresni, gal kada nors jūs parašysit knygą apie savo mąstymus ir išliesite ten savo pykti apie globalėjančią visuomenę, apie technologijas užgožiančias tikrąsias vertybes, amerikonizmą įsiveržiantį į mūsų kultūrą puoselėjančią tautą, apie menininkus, kurie nebepuoselėją tikrųjų vertybių ar išvesite naujų filosofijų apie meilę, individą, visuomenę ir panašiai. Bet kad ir kiek jūs knygų parašytumėt, iš tikrųjų jūsų mąstymai niekam nerūpės. Na gal atsiras vienas kitas šviesuolis, kuris sakys: ,, va čia tai žmogus, va čia tai mūsų kultūros puoselėtojas" ir paduos nesusipratėliams dvyliktokams nagrinėti jūsų tekstą. Jie keiks jus ilgai ir nuobodžiai, kol po kelių metų keli iš tų keikūnų patys ims mąstyti ir rašyti knygas. Ir juos žinos tik keli apsišvietėliai, kurie tik patys tarpusavyje pažins kas jie tokie ir girs vienas kito mąstymus nors patys ir mąstys kitaip ir jiems kitų mąstymai iš tiesų nerūpės.
Moralo čia nėra ir neieškokit.
Skyrybos nemokėjau niekad.

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Iš tikrųjų taip ir bus... Deja... :(

unknown rašė...

Suskaičiavau 7 skyrybos klaidas, va. :D

Sky rašė...

Cool pamastymai.
Ir tavo ziniai, man butu netgi labai idomu juos isgirst.
Ir labai idomus parasymo stilius, spaudziu patinka :D

Karolina. rašė...

Erika, įdomu kiek iš tavo ištaisytų galėtume pertaisyt. :D Be to čia ne klaidas taisyt reikia, o į tekstą gilintis, o jei klaidos bado akis - neskaityk :D

Skaidre,dėkui už patinka. :DD Bet aš vis vien sakau, kad niekam neįdomu :D

Anonimiškas rašė...

Niekas taip nesuartina žmonių,kaip bendri trūkumai,ypač,jei jie jų nelaiko labai jau baisiais(bent jau aš).Čia aš apie skyrybą:D,kurios lygiai taip pat nemoku ir man dzin!
Ir dar,nėra taip,kad kitiems nerūpi aplinkinių mąstymai,juk tau rūpi,tiesa?Ir man įdomu,ir dar daugeliui,patikėk...Juk žmogaus protas yra geriausia,ką Dievas sukūrė(taip neapdairiai:D)Man patikti;)