Welcome to the land of love

2009 m. gegužės 5 d., antradienis

Pražydo pavasariu.

Negaliu pasitikėti nei savo klausa, nei akimis, nei tuo labiau protu, kuris šiuo metu vadovaujasi širdimi. Siaubas.

Mano plaukuose švilpauja vėjas, ievų kvapas ir daugybė pavasario garsų. Mano smegenys praplautos pavasario, o širdis sproginėja iš džiaugsmo. Mano akys mato tik besiskleidžiančias alyvas ir žaliuojantį mišką, į dangų kylančius pienių pūkus ir daugybę svajonių paleistų su jais.
Man gera.
Todėl mano mokslai eina šuniui ant uodegos.



Man patinka Putinas. Dar niekad lietuvių literatūros knygos neskaičiau savo noru, ypač kaip ten surašyta šitiek eilėraščių. Eilėraščių...aš jų nesuprantu, todėl jie man nepatinka. Bet Putinas... Jis man patinka. Jis toks romantikas...

2 komentarai:

Augustė rašė...

steigsim Putino fanclub'a :D

Karolina. rašė...

Okai ;D priimsim visus lietuvių mokytojus, kad mums išaiškintų visų eilėraščių prasmę ;D galėsim diskutuot ir diskutuot apie ,,Altorių šėšėly" ;D