Welcome to the land of love

2009 m. balandžio 19 d., sekmadienis

Jūs net neįsivaizduojat, kaip man patinka mano kambarį stovintis molbertas, apkarstytas balionais ir kaip man patinka ant jo pakabintas piešinys, kurį tikriausiai suprasim tik mes (ir kuris puoš mano miegamąjį po kokių 6m), kaip man patinka laiškas ir ypač to laiško paskutinis sakinys.
Jūs net neįsivaizduojat kaip man patinka dabar po mano kambarį skindanti muzika ir ant stalo gulintis raudonas mediatorius, jūs net neįsivaizduojat kaip man patiko žodžiai: ,, tik mokykis groti gitara".
Kaip man patinka naujos knygos kvapas ir kaip man patinka šitas sakinys: ,,kas myli, gyvena ten, kur myli, o ne ten kur gyvena."


Trūksta tik vieno potepio, kad diena būtų pasibaigus tobulai. ;D

1 komentaras:

Augustė rašė...

Potepiai visada viska pataiso!:D