Welcome to the land of love

2009 m. vasario 23 d., pirmadienis

Mano sieloj šiandien šventė.

Tik mums su Guste gali taip nesisekti. Nueiti į parodą, o ji... pasibaigus.
Nieko ryt atsiimsim.
Su tibetiečių (o gal vietnamiečių?) vienuoliais;
Sviesto skulptūrom;
Ir smėlio mandalom ;D

Am Am (sėdžiu sukryžiuotomis kojom ir medituoju) ;D
*
Skraidau padebesiais (nors be rožinių akinių, bet su drugeliais).
Ir tegul niekas neprišika į sielą.
Ačiū.

*

Pirkėjas: Karolina Latvyte
Pirkimo data: 2009-02-23

Apocalyptica
Vilnius, Utenos pramogų arena
2009 04 15, 20:00
Durys atidaromos 19:00

Štai į ką mano akys spokso jau gera valanda, o širdis šokinėja iš laimės.
Jėėė.
Aštuonioliktas su Apocalyptica. Geriau ir būt negali. Ar ne darlingieji? ;D

9 komentarai:

Augustė rašė...

:D jei viskas pagal mano tobulą planą tai aš ir prie tavo aštuoniolikto dar prisidėsiu.

Karolina. rašė...

būtų gėris ;D

Aurimas Nov. rašė...

Galėtų būt geriau. Oj, galėtų.

Karolina. rašė...

Ka siūlai ?(wasntme)

Aurimas Nov. rašė...

Atiduok bilietą. :D

Karolina. rašė...

Muhahahaha :D Jau bilietas tai mano :D

Aurimas Nov. rašė...

O jei jį į tris dalis? (wasntme) :D

Karolina. rašė...

Bet man dalis su brūkšniniu kodu ;D

Do rašė...

Omg kaip aš tau pavydžiu... :D