Welcome to the land of love

2009 m. vasario 9 d., pirmadienis


Šį piešinį aptikus tarp nuotraukų klodų ilgai ir skaniai juokiausi ;D
Geri prisiminimai iš vasaros ;D (clap)
Kam neaišku aiškinu: čia pavaizduota mūsų nakvynė Zapyškyje. Ožka atspindi tai, kad Zape daug ožkų (labai), ta blondinė tai Java , mergaitė su tašiuku Rūta, Aš su žaliais batais (tikriausiai simbolizuojančiais mano nepakeičiamą avalynę - inkariukus ar kerzus) , mergaitė su lagaminėliu Skė, kuri į nakvynę palapinėj (ji pastatyta kieme) atsitempė lagaminą (;D), žinoma kampe, namo šeiminkė Gustė ;D o berniukas Richardas (ištikrųjų Deivydas) tylusis Gustės kaimynas. :D
Piešinio autorė Skė

**********


PADĖKIT SUGALVOT PAVADINIMĄ.
Dėkui.

5 komentarai:

kim rašė...

Pavadinsim - Biva.
Vardo ištakos.
Šiek tiek primena Šiva- indų dievybę.
Šiek tiek moterį, sakykim - Iva.
Ir netiesiogiai - animacinio serialo "Beaves and Buthead" veikėją - Byvį(Beaves).
:D

Augustė rašė...

T1 piešinį tai reik išsaugot kaip relikviją.:D

Karolina. rašė...

ne aš savo sesės nevadinsiu byviu :D

Guste jis saugomas (nod) :D

Anonimiškas rašė...

O, pagalioau mano menas pripazintas :D
As seniai nujauciau kad turiu talenta, tik vis bijojau atsiskleisti... Pagaliau as populiari :D
O man ta foto panasi i Buda ;D

Anonimiškas rašė...

Ta nuotrauka, kur žemiau, įspūdinga!